De meeste dingen in onze levens hebben voor- en nadelen, maar heel af en toe kom je iets tegen waarvan je geen enkel mogelijk nadeel kan bedenken. Als je zo iets tegen komt, dan wil je dat natuurlijk delen met de rest van de wereld. En dat is precies wat ik nu aan het doen ben. Ik heb een geweldige service voor bedrijven tegen gekomen, namelijk DigiReceptie. DigiReceptie is een digitale manier om al de bezoekers voor jouw bedrijf online te registreren. In dit artikel bespreek ik alle voordelen van deze virtuele receptie.
Het allereerste voordeel van DigiReceptie is dat mij gelijk op viel dat het een hele professionele manier is om je bezoek uit te nodigen. Door online registratie zet je alle info op een rij voor de klant en dat ziet er ontzettend strak en georganiseerd uit. Het volgende voordeel van deze digitale receptie software, is dat het automatisch het verplichte Covid check-gesprek voert. Dat is heel erg handig, zo hoef je niet eerst persoonlijk contact te hebben. Dat gesprek in het echt kan nog al ongemakkelijk zijn en bovendien voorkom je zo onnodige contact moment. Naast dit Covid check-gesprek worden met DigiReceptie alle eentonige receptie taken over genomen. Door de app weet je altijd wie er in jouw gebouw is. Bovendien is DigiReceptie heel erg flexibel, de software hiervan kan namelijk gemakkelijk gekoppeld worden aan de software van jouw bedrijf. Daardoor kunnen medewerkers en afspraken automatisch worden gesynchroniseerd. Super handig dus! Bovendien is het online systeem van DigiReceptie ook nog eens heel erg waardevol in geval van nood. Met één druk op de knop kan jij zien wie er allemaal in jouw gebouw is, dus zo kan je heel effectief te werk gaan bij een calamiteit of bij een ontruiming. Kortom, aan de services van DigiReceptie zitten alleen maar voordelen. |
https://www.economy.nl/ |